Snow falls :* ♥

07:12









 Heiii ♥♥♥
Co tam u was?! I znowu muszę was przepraszać, że nie dodałam dawno postów :/, ale te pare tygodni nie chciało mi się nic :D. Więc strasznie przepraszam. Jeśli chodzi o mnie jest wszystko okej. I Ada bloga KLIK nominowała mnie do Liebster Blog Award, ale to zrobię za parę dni. Jeśli chodzi o szkolę to wszystko oki. Mam w miare dobre oceny, ale przez ten tydzień będę mieć codziennie testy :/. Ale jest tez plus tego tygodnia, bo w środe mamy dyskotekę szkolną :D, której nie umiem się już doczekać. Jak się ubrałam i w ogóle to zrobię parę zdjęć :*. Strasznie się cieszę, bo wczoraj u mnie spadł śnieg i jest go strasznie dużo :D. Może nie lubię za bardzo zimy, ale się cieszę, bo w tamtym roku nie było go prawie :D.  







A wy macie jakąś dyskotekę szkolną? 
i jak wam minął tydzień? :* 



You Might Also Like

3 komentarze

  1. ALE SIĘ PIEKNIE UŚMIECHASZ !

    Zapraszam !
    http://namedreams.blogspot.com/

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w szkole nie ma dyskotek! :(( Super zdjecia! :*
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie masz dyski :( ale pewnie będziesz mieć za niedługo + dzięki :*

      Usuń

Subscribe