Haul & Outfit

12:43

Hejo!! Co tam u was?! :* U mnie wszystko dobrze :D, ale nie o mnie mowa dzisiaj. Dzisiaj chcę dodać posta co ostatnio kupiłam. Dodaję go, ponieważ kilka razy na asku dostałam prośbę o napisanie takiego :D. Więc zaczynam ... ;)



Bluzka - tally weijl
Spódniczka - hause
Buty - converse 

Bluzak - tally weijl 
Spodnie - tally weijl :D 
Buty - ( zapomniałam ) :D :o


Bluza - sin say
Spodnie - tally weijl 
Buty - centro


Bluzka - tally weijl
Getr - tally weijl
Buty - daichmann


 Bluzka - tally weijl
Spodnie - tally weijl 
Buty - daichmann


 Bluzka - H&m
Getry - tally weijl
Buty - nike air max


Bluzka - tally weijl
Spodnie - tallyweijl 
Buty - daichmann


Bluzka - tally weijl 
Spodnie - tally weijl
Buty - zapomniałam :(

Wiem, że mam trochę tych ciuchów z tally weijl, ale to mój ulubiony sklep i wiecie. ;) 

Kocham was!!! I proszę o komy :* 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. świetne połączenia :) o widzę, dużo spodni z jednej firmy, co do spodni tez ją lubię :D


    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi sie ta 3 i ta ostatnia stylizacja :))
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje. Ja nie miałam nigdy okazji być w Tally Weijl, ale po tym poście na pewno wstąpię, zachęciłaś mnie. Wszystkie stylizacje są świetne i w moim stylu.
    Obserwuję,
    http://katyapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki naprawdę super sklep :* Na swoim blogu pokarz co kupiłaś :D Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dzięki naprawdę super sklep :* Na swoim blogu pokarz co kupiłaś :D Pozdrawiam

      Usuń
  4. super ten 1 outfit i ten top z tally weijl
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe