,,Life is to use it" & ,,Head up will be fine'

03:23

Hejka! Dzisiaj post tematyczny. ,,Life is to use it" znaczy ,,Życie jest po to żeby z niego kotrzystac" albo coś w tym sensie :). I drugi cytat ,,Head up will be fine" znaczy głowa do góry będzie dobrze. Te dwa cytaty wiszą wydrukowane, wstawione w ramce i wiszą u mnie na ścianie.

Około dwa miesiące temu moje życie się wywróciło do góry nogami :/. Moja najlepsza przyjaciółka ( prawie siostra ) wyjechała do Szkocji. Byłam załamana... Pierwszy dzień płakałam strasznie. Ale pomyślałam sobie może byc wszystko okej!! Że będę z nią gadac na skypie przez fb itd. Wiem to nie będzie to samo, ale będzie bardzo podobnie :). I tak teraz jest prawie jak kiedyś :). Wiem, że będzie przyjeżdżac nas odwiedzac co parę miesięcy i wgl.

Więc w tym poście chodzi o samobójstwa. Pamiętajcie, że bezsensu je popełniac i każdy problem da się rozwiązac :).


To wszystko kocham was i widzimy się za dwa dni, bo nowy pościk ale nie tematyczny ;).


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Super post, czekam na więcej! :)



    Zapraszam na nowy post z pierwszym filmikiem na nowym kanale. Za każdy kom i obs staram się odwdzięczyć tylko napisz w komentarzu :)
    http://modolivem.blogspot.com/2015/01/get-ready-with-me-new-year-partyootd.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne cytaty ;)

    poklikasz mi w 4 linki z sheinside? byłabym wdzięczna, rewanżuję się 3 komentarzami
    szczegóły tutaj http://rosewithcherry.blogspot.com/2015/01/wishlist-sheinside.html
    obs/obs? daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń

Subscribe