Very very cold :*

11:01








Hejkkkaa!! Jak u was?! W ogóle jak coś bardzo mnie interesuje jak wy spędzaliście czas wolny to jeśli macie blogi linki dawajcie na dół chętnie poczytam. W ogóle nic w tym poście ciekawego nie będzie tylko coś po powiadam :3.
 Jak wiecie jestem w klasie pływackiej. Dzisiaj na dwóch ostatnich lekcja. gdy wyszłam ze szkoły miałam mokre włosy. I dosłownie przeszłam 5 minut i miałam sople na włosach. po prostu było tak zimno, że włosy mi zamarzły i wgl ja cała zamarzłam :3. I jeszcze muszę dodać, że .... przyjechała Marta ( link do bloga na dole ) i jestem strasznie strasznie ucieszona. I jak widać już czemu nazywa się tak post :*. I przyszłam i od razu położyłam się na łóżku, ubrałam nowy słodki sweterek od Marty za którego bardzo bardzo dziękuję
  i byłam przy kaloryferku ( oczywiście lepiej by było przy kominku ale niestety nie mam :/ ) i od razu lepiej :D.

Przy okazji chcę wam polecić firmę Choies KLIK. Ma bardzo interesujące ubrania i bardzo chciałabym być przez nich sponsorowana , ale jeszcze dużo czasu :/.












cid = 7338jesspai

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zdjęcia fajne, lecz myślę, ze lepiej wychodzą na jednolitym tle :) super sweterek <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wera Nika...no, ale jak ktoś nie ma no to nie jest tej osoby wina ;) <33 marta-martaah.blogspot.com

      Usuń
    2. Dziękuję też tak myślę ale jak napisano na dole to nie mam gdzie

      Usuń

Subscribe