Outfity ♥ ♥ ♥

14:40

Heiii <3
Dzisiaj pokażę wam outfitów :D. I napiszcie mi na dole czy chcecie więcej czy nie podoba wam się i nie chcecie outfitów. :* WIĘC ZACZYNAMY !!! :* <3



Koszula - H&m
Bluzka - H&m
Spodenki - H&m :D
Buty - converse

 Bluzka - telly weijl
Spodenki - H&m
Koszula - reserved
Buty - już wiecie więc nie będę pisac ;)

 Sweter - ten czarny jak coś ;) kapphal
Sweter - H&m
Spodnie - reserved
Buty - nike air max 
 Bluzka - sin say
Spodnie - kapphal
Perfum - victoria's secret 
 Sweter - telly weijl
Spodnie - telly weijl
Sweter - kapphal
Sweter - kapphal
Spodnie - telly  weijl
Myślę że post wam się spodoba i ja z chęcią zrobię więcej takich postów papappapa kochani :***  <3 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Wszystkie są piękne!Najbardziej podoba mi się 2 outfit :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne outfity! Mi najbardziej podoba się 5 outfit ;)
    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i byłoby mi miło.
    http://psychooqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki dziękuję a ja z chęcią zaobserwuję i proszę o rewanż ;*

      Usuń

Subscribe