❄❄ CHRISTMAS❄❄

07:26

Hejka dzisiaj można powiedziec,że zrobię taki christmas tag, bo będę odpowiadac na pytania które mi zadawaliście na asku a reszta wzięłam z filmików na yt ;). To może zaczynamy, ale może najpierw życzenia chociaż wiem że jest już końcówka świąt to i taj je powiem :*.
Więc, życzę żebyście je spędziły lub spędzili w granie rodzinnym. Żebyście byli wszyscy pogodzeni. Żbyście miały dużo prezentów i czego sobie wymarzycie :*.

1. Ulubiona świąteczna piosenka? 
 Mam naprawdę wiele takich piosenek, ale jedną z ulubionych to Ariana Grande Last Christmas :3
2. Ulubiony świąteczny film?
 Też jest ich sporo, ale film Listy do M to komedia polska i  jest śmieszna, ale też wzruszająca :*
3.Ulubione ubrania zimowe?
Jak dla mnie to najbardziej różne różnowate sweterki, są cieplutkie i od razu kojarzą się z zimą.
4. Ulubiona dekoracja na święta?
Mam dwie takie dekoracje i obie znajdują się u mnie w pokoju. Pierwsza to na mojej toaletce znajdują się tylko lampki, ale uwierzcie mi że wygląda to tak uroczo i słodko :3 ( ps. nie mogłam zrobic zdjęcia, bo po prostu nie umiałam tak ładnie uchwycic tych lampek :/ )
A druga to moja malutka choineczka w pokoju :D


















5. Ulubiony produkt do ust zimą?
To jest błyszczyk z H&m o jasno-różowym kolorze i baby lips mango :3
6.Co dostałaś na święta?
Jak na razie :) dostałam pieniądze i simsy 4 :) ( ale mam zamiar sobie kupic jakieś ciuszki )
7. Ulubiony napój w chłodne dni?
Gdy mi jest zimno to biore cieplutki kocyk siadam obok kaloryfera i piję cieplutką herbatkę lub kakao :3 pycchhhhhaaa :3
8. Ulubiony lakier do paznokci?
Jak dla mnie to różne czerwone,bo kojarzą się ze świętami i różne niebieskie :)

Ppapapappapa to wszystko na dziś teraz posty będą się dodawac wcześniej bo mam przerwę świąteczną :)


Aham i tło robiłam mi Marta z blogu Marta Blog i również taguję tą osobę żeby zrobiła tego posta :) Więc marta czekam na nowy pościk :*



You Might Also Like

1 komentarze

Subscribe