Happy...:*

09:21








 Heiiii!! <3
Jak u was? Wiem znowu zawaliłam, ale teraz jestem w gimnazjum i to jeszcze w pływackiej klasie i naprawdę jestem wykończona, ale strasznie się staram do was napisac :*. Ostatnio był Mikołaj!!!! I się z tego powodu bardzo, bardzo cieszę, bo to znaczy, że idą święta, a to znaczy że idzie nowy rok, a to znaczy że będą urodziny BLOGA!!! ;). Tak gdzieś tak na początku stycznia są urodziny mojego bloga i minie 1 rok od założenia go, więc zachęcam tym bardziej do obserwowania i komentowania ;). Ale dobra wrócmy do świąt. Więc był już Mikołąj i jestem strasznie zadowolona, bo Kocham Święta!! I przyznam się, że od grudnia zaczęłam ciągle słuchac piosenek świątecznych. I jeśli lubicie święta tak jak ja i posty  o świętach to obserwujcie mojego bloga, bo będzie ich tu teraz więcej :*.






Koszula - KLIK
Czapeczka- Glitter 

Pozdrawia Ola Mikołajka :**** Kocham was!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetny post! zapraszam do nas: -----> http://ada-nata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe