Head up :*

12:05





 Heiiii <3 
Znowu tak długo nie pisałam, ale miałam bardzo trudny okres w moim życiu :( . Co się stało? Po prostu moja najlepsza przyjaciółka wyjechała na zawsze do Angli. Może wy myślicie ,, A co tam to tylko koleżanka wyjechała trudno ". Ale jeśli ja ją znałam 7 lat to naprawdę trudne. BYła dla mnie jak siostra. Oczywiście dalej jest, ale to nie to samo :'( . Naprawdę było mi ciężko, ale jakoś sobie daję radę a kto wyjechał? Wyjechała Marta z Marta Blog KLIK  jeśli czytacie jej bloga to pewnie już o tym wiecie. Ale dobra koniec tego tematu. U mnie w szkole jak w szkole normalka . W czwartek mam dyskotekę i muszę się zastanowić co ubrać bo jeszcze nie do końca wiem. I ostatnio się pytałam jakie wolicie posty czy na temat czy tak jak dzisiaj co u mnie, itd. Jedna osoba powiedziała, że na temat więc teraz pytanko: Na jaki temat? Bo naprawdę nie mam pomysłu ;), więc proszę pomyślcie. I  mam prośbę jak mi zadajecie pytanie na asku to proszę robić /b bardzo proszę.



Bluza H&m 39,99
KOCHAM WAS!!
Ask - KLIK
Facebook - KLIK
Instagram KLIK

You Might Also Like

5 komentarze

  1. fajny Gif <3 XD czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Smakowita koszulka.
    2. W czwartek też mam dyskę :*
    3. Śliiczneee zdjęcia <3
    4. Tęsknie :*


    http://madziawrzask.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, interesujący blog! w wolnym czasie zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? daj znać u mnie na blogu :)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog ! :) http://teenagesweetness.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe