People who say or think that I'm calm is not right because I'm really crazy ♥♥♥

11:53













Heiiiii <3 <3 <3
Co tam?... Bo u mnie spoczko. Byłam dzisiaj w agorze ;).Iiii... Kupiłam sobie parę rzeczy. Kupiłam bluze( te co mam na sobie), spódniczke  i budzik. Jak nazbieram więcej rzeczy to zrobię Haul. W ogóle byłyśmy ( Ja i Marta) dzisiaj w agorze, bo to była tak jakby moje urodzinki. Więc prawie spędziłyśmy cały dzień ze sobą, postawiłam Marcie Kfc. Było bardzo fajnie. Dużo śmiechu, dużo przymierzania i wszystkiego było dużo ;D. I jeszcze Marcie kupiłam takie zdjęcia z budki. To nowa rzecz w agorze. Jak coś na trzecim piętrze i  płaci się 9 złoty za 8 zdjęć, czyli 2 sztuki po 4 . To tyle jeśli chodzi o dzisiaj i dzień z Martą był naprawdę super.




A bluzę kupiłam w odji.


A wy co dzisiaj co  robiliście? I jeśli chodzi o te pytania to możecie je dalej zadawać ;). ♥♥♥

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Jestem tu pierwszy raz i powiem Ci,że masz bardzo ciekawą urodę ,jesteś w 100% polką?
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ale mam trochę taką urodę no nwm greczynki

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy *-* śliczne :) obserwujemy ? odp zostaw u mnie :) http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zdjecia! Piekna masz cere:-) obserwuje!!!
    http://jenesaisquoixxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Subscribe