Every has something beautiful

11:00









 Heiiii♥♥♥  Dzisiaj napiszę post trochę o tym co robiłam i będę robić i o pewnym temacie. Ten temat to tytuł postu, czyli w przetłumaczeniu znaczy ,, Każdy ma w sobie coś pięknego". Myślę, że ten temat to bardzo ważny temat, ponieważ każda dziewczyna szuka w sobie coś brzydkiego, np : ale ja mamgruby brzuch i uda i  w ogóle moja twarz jest taka brzydka. Nie przejmujcie się tym, że macie trochę duzo w biodrach albo w udach. DZisiaj mam dla was takie zadanie : zróbcie tabelkę i po prawej stronie napiszcie ZALETY, a po lewej WADY (pamiętajcie że ma być więcej zalet ;) ). Gdy to wypiszecie dążcie do celu, np : jeśli macie grube nogi musicie dużo ćwiczyć, a zalety musicie uwydatniać :D. Dobra, a teraz co ja robiła? Ja tak naprawdę siedziałam w domu. bo ciągle padało i nic nie miałam szczególnego.





   



Jeśli chcecie może cie mi zadawać pytania na ask'u lub tutaj na komentarzach, bo chcę zrobić Tag parę przypadkowych pytań. 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetny post :) ;)

    http://roksanablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czy masz jakieś postanowienie na nowy rok szkolny <3 całuski :* + super post !

    OdpowiedzUsuń

Subscribe