I came back ♥♥♥

02:54

                                       

                                                                                                                  







 Czejjjśććć !!♥♥

Jak tam u was? Już jestem! Wróciłam już z koloni i było super :D.Jeśli chodzi o miejscowość, w której byłam to Darłówko. Poznałam tam dużo kolegów i koleżanek. Było parę wycieczek, np: do Kołobrzegu, na wydmy i do Darłowa. Przepraszam, ale nie zrobiłam żadnych zdjęć, ponieważ nie chciałam targać aparatu, a telefonu nie nosiłam, bo bałam się, że się zgubi. Pogodę mieliśmy bardzo fajną. Jeszcze trochę się opaliłam.  Wiem, że miał być filmik i może będzie, ale nie obiecuję. Postaram się dodawać częściej posty, ponieważ mam duże braki.  Na razie pierwszy miesiąc wakacji minął SUPERR!!! Chodź bardzo szybko minął.
A wam jak minął ten pierwszy miesiąc wakacji?








Bluzka- sin say
Spodenki- telly weijl

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Masz przepiękne włosy! Kręciłaś je lokówka czy masz takie naturalne?

    Jeśli spodoba Ci się mój blog to co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=3fzCnJ0PCtQ to sposób na kręcenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, masz piękne włosy <3 To super, że fajnie spędziłaś czas na kolonii :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie wygladaja Twoje włosy po tej metodzie ''na opaskę'' ; )
    Pozdrawiam nennka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe