Back :*

10:39



 Heeiii <3 Tak... Nareszcie się odzywam. Wiem miałam długą przerwę, ale moje życie po prostu wywraca się do góry nogami  ( za niedługo się dowiecie dlaczego ). Ale jestem . Teraz mówię poważnie że postaram się dodawać posty co tydzień. I tak... Usunęłam filmiki, bo moja klasa się po prostu dowiedziała i zaczeli się śmiać.  Ogółem w ten miesiąc ( albo dłużej ) ale ogółem nic ciekawego nie było oprócz tego, że  byłam na targach książek w Krakowie. Tak czytać za bardzo książek nie lubię to prawda, ale jeśli są w moim temacie, czyli biografie lub nowoczesne to chętnie. Więc na targach kupiłam sb dwie książki ( zdjęcia na dole ). TA o Miley to jest jej  biografia. Czyli jaka była, jaka jest, itd. Ta druga to o pewnym chłopaku który się zakochał w dziewczynie która jest głucha. Jest im bardzo ciężko, ale muszą sobie porazić.
Narazie zaczełam czytać tą drugą i bardzo fajnie się zaczyna, więc jeśli kogoś kręcą takie tematy jak mnie to bardzo polecam :D. I jeszcze chce was zapytać czy w chcecie takie posty o moim życiu ( jak dzisiaj ) czy takie o pewnym temacie? Napiszcie w komach.


I zachęcam do zadawania mi pytań na ask'u i jeśli to od bloga pytania to piszcie tak :
Pytanie, np: JAk masz na imie?/ blog
BArdzo proszę ;)
Pappappap :*
A wy co robiliście przez ten miesiąc? ^^ :*





A tu zdjęcia książek 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Fajna koszulka :)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥ Fajny post!!! Czekam na następny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę czytać posty tematyczne :)
    Fajne książki kupiłaś, szczególnie ta druga.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka Freak City. Czytałam ją i jest naprawdę świetna :D
    Poza tym super post. :*

    http://madziawrzask.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe