♥♥♥ Współpraca z dresslink ♥♥♥

07:00

♥ Heika ♥ 
Ostatnio dostałam propozycję o współpracę od Dresslink - KLIK. Na początku się zdziwiłam, ponieważ mam dopiero 85 obserwatorów, ale powiedziałam sobie czemu nie warto spróbować. Zarejestrowałam się na stronie i od razu dostałam punkty. Kontakt z  dresslink jest niesamowity , ponieważ odpisują od razu, a nie na następny dzień.  Na początek dostałam 20$. Pierwsze trzy rzeczy zamówiłam, a reszta strasznie mi się podoba i na pewno w następnych zamówieniach je zamówię.












                             

                                                     KLIK                                       KLIK








 KLIK


♥ To tylko kochanie bardo prosze o szczere poklikanie w linkiz góry dziękuje papa ♥ 







You Might Also Like

3 komentarze

  1. Poklikałam w 6 linków :)

    Kochana mam prośbę... Poklikasz w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń

Subscribe