Back & zakupy w terranovie !!!!! ♥ ♥ ♥

14:09

Heika !!!! Na reszcie wracam na pewno i teraz naprawdę nie będzie żadnych przerw. Posty będą dodawane co  3-4 dni a najdłużej tydzień, ale ani dnia dłużej. :D Dobra, ale już  zaczynamy haul.



 Więc tak, wszystkie rzeczy są ze sklepu terranova. Kupiłam  tam tyle rzeczy, ponieważ były straszne przeceny.


Szorty kupiłam za 12,99. Jak dła mnie jest to bardzo dobra cena. Spodenki są takie materiałowe i przydadzą mi się do chodzenia po domu, na bieganie i ćwiczenia. 

Dresy dostałam za 29,99. Również wydają mi się wygodne i w środku mają bardzo miły materiał. 


Bluzki były wszystkie po tej samej cenie za 12,99. Wszystkie mi się bardzo podobają.  


 Sukienki kupiłam za 29,99. Tak naprawę pisało, że to są bluzki, ale ja wzięłam sobie większe rozmiary i teraz używam jako sukienki tylko pod nie jeszcze ubieram krótkie spodenki. 


A tu już zakupy w Claire's. Polecam wam się teraz udać do tego sklepu, ponieważ jest dużo przecen i jeszcze 3 za 2 na cały asortyment. 
 Pomadkę misiu kupiłam za 14,90. Ten misiek bardzo ładnie pachnie i tak naprawdę kupiłam go, ponieważ bardzo spodobało mi się opakowanie.
 Pomadka w ciastka kupiłam za 9,90. Ma przesłodki zapach i przepyszny smak.
Opaska na włosy w kwiatki kosztowała 25,90. 
Naszyjnik kosztował 20,90. 



Więc to tyle w tym poście następny za 3 dni. Papa kochani. ♥ ♥ ♥ 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetne :D nie znam się na modzie, ale robisz kawał dobrej roboty :) serdecznie Cię zapraszam do mnie: http://zakochanymol.blogspot.com/2015/08/rycerz.html
    ps1 - świetnie piszesz :D bardzo chciałbym przeczytać coś dłuższego od ciebie
    ps2 - widać, że robisz to z pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję chętnie zobaczę twój blog + a masz pomysł na jakiś dłuższy temat :*

      Usuń
  2. Świetny, udany haul :) Bardzo mi się podoba ten pozłacany naszyjnik z Clarisu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje + na pewno odwiedzę twojego bloga :D

      Usuń
  3. Świetne rzeczy! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam! http://piszjeslilubisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy, lubię terranowę :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe