♥♥♥ Ulubieńcy kosmetyczni ♥♥♥

11:58



 Heika 
Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami do makijażu i do włosów. Jeśli chodzi o pielęgnację to również pokażę moich ulubieńców. Zaczynamy!!!







Tangle teezer - jest to moja ulubiona szczotka i odkąd zaczęłam jej używać nie zamienię ją na żadną inną. Szczotka nie ciągnie włosów i robi przyjemny masaż na głowie.


Bb cream - z rimmel'a jest również świetny. Nie zostawia żadnych smug i nadaje skórze delikatny połysk. Jeszcze co jest bardzo ważne latem, że ma SPF20, więc twarz nam się nie spali. 




Gąbeczka - z golden rose jest super. Jak się ją namoczy to świetnie nakłada podkład i korektor.



Wibo - Ten tusz pomimo tego, że na początku się zdziwiłam,  ponieważ nie wiedziałam, że taka mała szczoteczka może zdziałać cuda, ale jest świetna. Tusz nie skleja rzęs tylko pięknie je rozdziela i wydłuża.




 Maybelline - tutaj również tusz i również spisał się świetnie. Tamten tusz świetnie wydłużał rzęsy a ten tusz świetnie je pogrubia. Co tu więcej mówić uwielbiam go!!!






To wszystko na dziś. Napiszcie mi czy wam te produkty się 
również tak super spisały czy tylko mi.
Papa!! Love you!! 



You Might Also Like

9 komentarze

Subscribe