♥ TAG: Parę przypadkowych pytań ♥

06:23

Hejo!!! Dzisiaj przychodzę do was z tagiem. I jeśli chodzi czy będę dodawać takie posty jak wcześniej ( czyli moje zdjęcia i co robiłam, itd.) to będą dalej tylko na razie chciałam zrobić coś innego :). Więc zaczynamy ;)



1. Jakie trzy rzeczy są w tym momencie przy tobie?
Więc.. Komórka, czekolada :3 i woda
2. Jaka jest teraz pogoda?
Jest zimno i bardzo, bardzo ślisko :/
3. O której godzinie obudziłaś się dzisiaj?
O 9:35 :)
4. Kiedy ostatni raz brałaś prysznic?
Przed chwilą ;)
5. Podaj tytuł filmu jaki ostatnio widziałaś?
Step up 4. Jest super!!! :3
6. Co jest napisane w twoim ostatnim esemesie?
Oki ;) Do marty ;)
7. Jaki jest twój dzwonek w telefonie?
Kocham to :3... KLIK 
8. Gdzie najczęściej kupujesz ubrania ?
A w tally weijl 
9. Czy byłaś gdzieś zagranicą jak tak to gdzie?
Tak byłam w Grecji dwa razy, Egipcie, we Włoszech i w Słowacji 
10. Czy masz rodzeństwo?
Nie mam niestety :( 
11.Masz komputer. laptopa czy tableta?
Tak mam wszystko, ale używam tylko laptopa. 
12. Ile będziesz kończyła lat w tym roku?
14 i nie mogę się doczekać moich urodzin :3 
13. Czy nosisz okulary?
Nie, ale za parę lat może,, :/ 
14. Jakie masz na dzisiaj plany?
Na pewno będę ćwiczyć, a reszte dnia spędzę w łóżku, bo jestem chora :( 
15. Jaki jest twój ulubiony kolor oczu?
Bardzo mi się podobają niebieskie i czarne :3
16. Kogo  oglądasz na yt?
To tak stylizacje, red lipstick monster, olciiak, banshee, lucy i chyba wszystko 
17. Czy oglądasz zagraniczne kanały? Jak tak to kogo?
Tak oglądam, ale połowy nie rozumiem :) i to jest tak: MissTiffanyKaee, Llim Walker 


I to koniec na dzisiaj przepraszam że się nie odzywałam, ale znowu dużo nauki :* 
I mam pytanko czy chcielibyście posta o tym jak ćwiczę :* 




You Might Also Like

2 komentarze

  1. Super odpowiedzi, tez niedawno robilam taki tag :))
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Step Up 4 przyznam ,że jest świetny.Miałas obok siebie czekolade? No to ładnie dbasz o figure , heh ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe