Kosmetyczny Haul ♥

14:25


Hejka kochane :)!! Dzisiaj Haul Kosmetyczny, ponieważ byłam w różnych drogeriach i kupiłam parę rzeczy :). Ale ZACZYNAMY :)   



1- Jest to odżywka do włosów do spłukiwania. Kupiłam ją w Super Pharm za 12.99 złoty 
2 - To maska  z firmy Romantic, która ma za zadanie zregenerować moje włosy. Kupiłam w Drogerii Chemicznej ( nie mam pojęcia jak dokładnie się nazywa ) za nie całe 10 złoty.
3 - To znowu maska z Garnier :), ale była po przecenie i musiałam ją mieć. Kupiłam ją za 10 złoty po przecenie. 
4 - To odżywka, ale bez spłukiwania z firmy Schwarzkopf z tej serii fioletowej. Dałam za nią 9.99 złoty.
5 - To szampon z tej samej firmy, ale za niego  dałam 14,99.


1 - To odżywka do paznokci z firmy wibo. Ta odżywka ma bardzo fajny zapach, bo jest z ekstraktem z truskawki :). Kupiłam ją w Rossmanie za 4,99.
2 - To krem  do ciała o zapachu masła  shea i kakao :). Kupiłam go za 10 złoty i jeśli chodzi o zapach naprawdę pachnie niesamowicie :3.
3 - Jest to maseczka do cery tłustej i z drobnymi zaskórnikami. jeśli chodzi gdzie ją kupiłam to w hebe, ale niestety nie pamiętam ceny, bo była naprawdę tania tak  do 2 złotych.


1 - A to nowe Baby Lips z tej serii białej. Kupiłam w rossmanie za 9,99 :)
2 - To jest fluid z Under Twenty, który kupiłam w Super Pharm za 18.99 :* 
3 - I ostatnie nowy tusz do rzęs z Rimmela. Kupiłam w hebe za 20,99, ale jest po przecenie a bez przeceny 29,99. :) 


I teraz mam pytania : 
- Czy macie jakiś z tych produktów? 
- Jeśli tak to jak się spisują?
- I...? Czy po prostu podobał wam się post? :)


Myślę, że post wam się podobał.


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mam maseczkę i fluid. Mi bardzo się spisują. Fluid mi dobrze zakrywa niedoskonałości, maseczka odświeżyła mi skórę na twarzy.
    Zapraszam-konkurs:
    http://elizabiruta5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe