Back!! ♥♥♥

02:54

 Hei!!! Nareszcie jestem !! Przepraszam, że tak długo mnie nie było,ale miałam tyle zadań na głowie i w ogóle. Więc jeszcze raz przepraszam. A dzisiaj taki luźny post. Przedwczoraj przyszła do mnie Marta z Marta Blog. Gdy robiłyśmy tą sesje nie umiałyśmy przestać się śmiać.
Za niedługo święta Wielkanocne a tu śnieg za oknami. Nie chcę mówić, że nie lubię śniegu, ale śnieg wystarczy mi w święta Bożego Narodzenia.  Ostatnio Marta zaproponowała abyśmy ,, reaktywowały " nasz stary blog o nazwie Marta & Ola. Dodawałybyśmy tam  DIY i może takie niby daily vlog'i tylko zamiast filmów byłyby zdjęcia. Jeśli podoba wam się ten pomysł to napiszcie. 




Więc to wszystko kochani proszę o komentarze i myślę, że post wam się podoba Papa!! ♥♥♥

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Super zdjęcia, takie pozytywne haha :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe