TAG-PRZESZŁOŚĆ!!! ♥

07:39

Cześć moi drodzy, chciałam zrobić sesję, ale pogoda taka szara i w ogóle tak smutno i śpiąco więc mi się nie chciało, dlatego robię TAG.Więc tak będzie mówił o mojej przeszłości jak byłam mała.Najpierw chcę wam pokazać 3 fajne piosenki, które teraz słucham.Wiem, że one nie są nowe, ale teraz mi się o nich przypomniało :D.
Bardzo fajna, a w ogóle lubię Ariane Grande.  .
Ale dobra zaczynamy temat.

1.Czy masz jakieś zdjęcia z dzieciństwa(jeśli tak to pokaż)?


2.W którym roku się urodziłaś?
W 2001 roku, 03 sierpnia
3.Kim chciałaś zostać jak będziesz dorosłym, czy się to zmieniło?
Zawsze chciałam zostać kosmetyczką, a teraz chce studiować medycynę.
4.Ulubiona bajka z dzieciństwa?
- Smerfy, -Teletubisie, - nie pamiętam dalej
5.jaka była twoja ulubiona zabawka?
Zabawkowe auto, zawsze na nim jeździłam.
6.Piosenki ulubione z dzieciństwa?
Najczęściej słuchałam piosenek co leciały na MiniMini.
7.Przebranie, na którym wystąpiłaś na zabawie karnawałowej?
To był struj ważki jak widzicie na obrazku.
8.Czy masz jakieś specjalne rzeczy. które masz do tej pory?
Specjalne nie, ale mam kolczyki. :D
9.Jak się zmienił świat od dzieciństwa?
Teraz jest o wiele więcej rzeczy i wgl jest więcej nauki.

Myślę, że post wam się podoba i jeśli wam się podoba mój blog to możecie mnie obserwować  i nominować do LBA z chęcią zrobiła bym taki post :D .

Facebook:KLIK
Na facebook'u możecie mi zadawać jakieś pytania lub jakieś propozycje na post i na filmik.
Papa kocham was!!!♥♥♥



You Might Also Like

6 komentarze

Subscribe