I'm happy.

09:24







Heiii♥♥♥
Dzisiaj sobie tak myślałam, że jeszcze tylko dwa miesiące do końca roku :(.Wiem, że będę bardzo tęsknić za moją klasą i chcę z nią zostać.ogółem nic się u mnie nic ciekawego nie wydarzyło, tylko że byłam na szczepieniu.Myślałam, że będzie okropnie, bałam się, ale nawet nic nie czułam. Ogółem nic się u mnie nie wydarzyło przez te parę dni, same nudy.Nie wiem, dlaczego, ale chodzę ciągle i się ciesze :D.
Teraz tak bez tematu proszę was o obserwowanie, ponieważ chcę być sponsorowana, ale nie dlatego że chcę na was zarabiać tylko, dlatego że chcę mieć więcej ubrań i wam więcej pokazywać.

A wam jak minęły te parę dni?








You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ale chudzina z ciebie ! :3 Oo, szkoda, że za 2 miesiące już zakończenie roku, ja w tym roku rozstaję się z moją klasą po 9 latach, szkoda, że to już koniec :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej na facebooku w grupie blogerzy napisałaś, że jesteś chętna na obs = obs, daj znać, czy nadal chcesz wymienić się obserwacją ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :) Niedługo wakacje, Ty sie żegnasz z klasą więc dla Ciebie może być to smutne.
    http://feel-that-moments.blogspot.com/2014/04/konkurs.html <- weź udział w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś chuda *-*
    http://kindzior-kindziorek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szczuplutka, taka idealna!
    + skąd jesteś dokładniej?

    OdpowiedzUsuń

Subscribe