Mini HAUL...

12:29

Cześć wiem, że się dawno nie odzywałam, ale nie miałam czasu. Przez ten cały czas nic się nie działo tylko wczoraj się z Martą wygłupiałyśmy  (tu macie zdjęcia):

  My w namiocie !!!!! :D

Heh, ja i ta śmieszna mina.

A to mój koktail.


Wgl. chcę wam powiedzieć, że chcę sobie kupić buty, ale nie wiem czy mam czy nie.Więc proszę was o radę. Tu macie zdjęcia


Jeśli chodzi co kupiłam to z ubrań nic, ale kosmetyki i herbaty i płytę na XBOX  ☺♥♥♥!!!!


Na początku herbaty ♥♥♥



Jest naprawdę bardzo dobra.... Jeszcze piłam taką  jagodową i też jest bardzo dobra  ♥.

Następna również jest pyszna.♥♥☺☻

Druga rzecz to płyta na XBOX jest supcio nazywa się ZUMBA!!!!! ☺♥








Trzecie to kosmetyki.To wszystko odżywki i szampon do włosów.



   Szampon bardzo polecam po pierwszym stosowaniu od razu widzę różnicę  nie tłuszczą mi się włosy i jest o wiele mniej łupieżu.Po umyciu na skórze głowy czuć zimno. Jest naprawdę super!!!! :D

Drugi produkt to odżywka do spłukiwania.


                                                                                                                       
Również bardzo dobrze wpływa na moje włosy i jest bardzo wydajna :D.



Ostatnia to odżywka bez spłukiwania i jest naprawdę MEGA.Po niej włosy są miękkie, lśniące i z czasem stają się bez złamanych końcówek.


Myślę, że post się wam spodobał i proszę o komy i obserwowanie.Postaram się teraz co 3-4 dni dodawać posty itd.Więc papa :*. KOCHAM WAS ♥♥♥!!!



Facebook:KLIK♥
Instagram:KLIK♥














You Might Also Like

6 komentarze

  1. fajny blog, będę tu zaglądać częściej obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    + potrzebujesz lepszego wyglądu pisz: ollieofficial1@gmail.com pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśłi ci się podoba zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta gra na xboxa jest super! :3

    Obserwujemy? :)
    http://kikaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. NO jest supcio możesz mnie obserwować?

    OdpowiedzUsuń

Subscribe