TAG O MNIE ♡♡♡

05:31

Cześć .... napiszę wam dzisiaj taki TAG O MNIE. W tym TAGU po znacie mnie bardziej. TO CO ZACZYNAMY :D!

1. Jak masz na imię? 
 Ola pewnie już wiecie.
2.Kiedy masz urodziny?
Mam 3 sierpnia, super data jest ciepło :D tylko nie mogę zapraszać przyjaciółek :( .  
3.Jakiej piosenki obecnie słuchasz?
 Teraz słucham talk dirty http://www.youtube.com/watch?v=RbtPXFlZlHg , bardzo mi się podoba i ma fajny rytm.
4.Czy masz chłopaka?
Tak, nazywa się Wojtek :*.
5.Do kogo się zwracasz kiedy jest ci smutno?
Przeważnie do mamy i do przyjaciółki Marty ( pozdrawiam ).
6.Ulubione jedzenie?
Nie mam ulubionego, lubię jeść wszystko :D.
7. Ulubiona część garderoby? 
Sukienki i bluzki ale tak szczerze lubię wszystko.       
8.Czy mam zwierzątko?
Tak, pieska Fionę.
9.Ulubione miejsce?
Oczywiście mój dom na pierwszym miejscu, a na drugim AGORA. hehe
10.Czy masz drugie imię?
Tak, Natalia.
11.Czy uprawiasz jakiś sport?
Tak jest to taniec, a niekiedy jeszcze biegi.
12.Ulubiony kolor?
Jest to niebieski i różowy.
13.Ulubione zwierze?
Pies.
14.Ulubione święto?
Oczywiście Boże Narodzenie. jest takie rodzinne i ciepłe.
15.Czy byłaś zagranicą? Jak tak to ile razy?
Byłam w Egipcie i Grecji na wyspie Rodos polecam :D.
16.Jaki jest mój ulubiony film? 
Jest to Bruleska jest tam trochę miłości, tańca i wszystko co lubię.
http://www.cda.pl/video/9652648/Burleska-Online-2010-Lektor-PL-caly-film  

Myślę, że się trochę się poznaliśmy. Proszę was o komy i napiszcie co byście chcieli widzieć w filmikach. 
          
    


You Might Also Like

2 komentarze

Subscribe