10 FAKTÓW O MNIE...

10:17

Cześć dzisiaj chcę wam napisać parę faktów  o mnie żebyśmy się zapoznali. Piszcie w komach co o mnie sądzicie i co chcecie u mnie zobaczyć ;* pozdrawiam WAS!

 1.  Po pierwsze chcę wam napisać, że jestem bardzo wesołą osobą i że często się śmieje.
2.   Interesuję się modą, a także projektowaniem ubrań i bardzo chciałabym zostać modelką.
3. Lubię pozować do zdjęć i jak ktoś mi cyka focie,a później je przerabiać.
4. Jeśli chodzi co lubię jeść to prawie wszystko, ale bardzo lubię, np naleśniki, słodycze i płatki z mlekiem :D.
5. Bardzo kocham zwierzęta i sama mam yorka Fionę.
6. Mój styl, przeważnie tworzę sama, nie wzoruje się na nikim.
7. Sklepy, w których najczęściej kupuję to:
- Sin say,
- H & M,
- Tally Waijl,
- Odji,

8. Jeśli chodzi o piosenkarki jakich słucham to :
- Rihanna,
- Nicki Minaj,
- Britnay Spears,
- Katy Perry,

9. Blogi, które bardzo lubię to STYLIZACJE.TV i LUCY. Bardzo polecam te blogi, a ich twórcy są bardzo mili i fajni.
10. Mam 13 lat i mieszkam w Polsce.

KOCHAM WAS i proszę o komy. 

You Might Also Like

5 komentarze

Subscribe