Nauka...jak ja się uczę

07:20

cześć pokaże wam dzisiaj jak ja się uczę. na początek dobrze sobie zrobić taką kanapkę, ktora dodaje energi.
                                                                      Składniki:
-1/2 banana,
-1 łyżka stołowa orzechów łuskanych,
- 2 kromki pełnoziarnistego chleba,
- 1 łyżka jagurtu greckiego,
- 2 łyżeczki miodu                      
  Banana obierz i pokrój w plasterki.Orzechy pokrój na dość spore kawałki.Kromki chleba posmaruj jogurtem greckim. Na jednej połóż plasterki banana, polej miodem i posyp orzechami, drugą przykryj całość. SMACZNEGO !

  
Dobrze jest prowadzić ładnie zeszyt, bo gdy jesteście na lekcji to się wam nie chce, ale gdy zaczyna się jakaś kartkówka to nie umiecie się rozczytać.:D
A tak miałam wczoraj dużo nauki.



PS. Przepraszam, że wczoraj mnie nie było, ale miałam jak widzicie dużo nauki.

                          

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe