Małe zastępstwo!

06:27

Hei! Dziś, jak już widać po tytule nie będzie do was pisać Ola tyllko Marta z bloga --> Marta blog ♥
Chciałam zastąpić Ole ,ponieważ jak sami od niej słyszeliście jest na wakacjach w Grecji. Więc pomyślałam ,żeby napisać za nią notkę. Nie będzie ona tematyczna ,bo pisze do was ,aby był przynajmniej jakiś post w tym  czasie , w którym ona jest nie obecna. ♥


Tak na prawdę to ona nic nie wie (na razie) ,że pisze za nią tego posta :))). Po prostu jestem wariatką i nie mam co robić..haha. Tęsknicie za nią..ja baaaardzo ,ale spokojnie już za pięć dni bedzie w domu. Na pewno doda jakiegoś posta ,no a potem ani mnie ani jej nie będzie bo jedziemy na kolonie ,które odbywają się od 19 lipca do 5 sierpnia :C będziemy tęsknić! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

No, a ja już się nie rozpisuję i cieplutko zapraszam na mojego bloga! :) Paa

Podoba się wam ten króciutki post? Pozdrawiam, miłych wakacji! 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Czekamy aż Ola wróci :)
    marciaaaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Oli wyjazdu do Grecji!
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe