Holiday part 1

03:47


 
Heiiiiiiii ♥♥♥
Nareszcie jestem! Bardzo za wami tęskniłam.Więc tak byłam te 2 tygodnie w Grecji na wyspie Corfu. Ogółem wyspa fajna, ale wolałam wyspę Rodos.Byłam w hotelu Roda Garden Village. Hotel polecam, miałam bardzo duży pokój i  basen był fajny, ale dla niektórych zły bo miał 2,5m. Poznałam tam dużo rodzin i kolegę i koleżankę. Podobno bardzo się opaliłam choć aż tak tego nie widzę. Pogoda fajna, choć jeden dzień wieczorem padało :D. Nie mam za dużo do opowiadania, bo wszystkie dni były te same, czyli śniadanie, leżenie na leżaku, basen, obiad, basen i kolacja. Byłam na 1 wycieczce, a 2 zrobiliśmy sobie sami. Pierwsza wycieczka to zwiedzanie pałacu księżniczki Sisi i pojechaliśmy do ,,Salonu piękności ", ale tam nic nie kupiłam. Następna wycieczka to pojechaliśmy autobusem do stolicy Kerkyry i pokupowałam parę pamiątek. Ostatnią wycieczką było wypożyczenie samochodu. Ta wycieczka było wycieczką w której zwiedzaliśmy widoki :D. Ogółem początek wakacji bardzo mi się podoba, a teraz czekają mnie jeszcze kolonie :D.







 A wy jak spędziliście wakacje? ♥♥♥

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jejku jaka piekna moja! I bardzo bardzo się cieszę ,ze ci sie fajnie udały wakacje! cudowne zdjęcia!! ♥♥ kc! martabacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKI POST, SUPER BLOG I WSPANIAŁE ZDJĘCIA !!!

    obserwacja za obserwacje ? http://kolciiiak.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Subscribe