I'm beautuful.

13:25





Cześć!!! Już dawno się nie odzywałam i przepraszam, ale źle się czułam. teraz nareszcie jestem i mam fajną nowinę. U nas w szkole 13 czerwca jest KOMERS. Jest to dyskoteka, która  zakańcza szóstą klasę. Myślę, że będzie super. Outfit'u jeszcze wam nie pokarze, bo to zobaczycie dopiero 13 czerwca, ale mam w planach spódniczkę. Przez te parę dni nic ciekawego nie robiłam tylko ciągle byłam na podwórku. Za niedługo dodam HAUL z nowymi rzeczami. Chcę wam powiedzieć, że chcę zacząć nagrywać filmiki, ale to dopiero w wakacje :D. To papapapapapa KOCHAM WAS i proszę o obserwowanie mojego bloga i Jeśli czegoś o mnie nie wiecie to możecie pytać mnie na asku.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Popracuj jeszcze trochę nad ortografią ;)

    http://onazzyciawzieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. aa ja na zakończeniu szóstej klasy miałam bal,to dopiero było coś ;D +dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oki i dzięki myślę, że było fajnie i proszę o pytania na asku

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post z niecierpliwością czekam na nstępny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i super post ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <3 Masz bardzo ładne włosy :)
    To miłej zabawy na dyskotece!
    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na to samo! ♥
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia:)
    Czekam na post z outfitem:)
    http://takakatarinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe