HAUL ♥♥

06:20

Cześć!!!♥♥ Jak tam u was? U mnie spoko.nareszcie Haul, który wam tak ciągle obiecuję. Jak coś to te wszystkie ubrania nie są kupione za jednym razem tylko po paru zakupach. Za niedługo zrobię sesje i wa pokarze jak wyglądają te ubrania na ciele ;D.


Tą bluzkę kupiłam w sin say, chyba za 59,99.


Jeśli chodzi o stru to kupiłam go w h&m i zapłaciłam za niego  razem 90 zł. Góra kosztuje 59,99, a dół 29,99 zł. Jest bardzo fajny i wygodny tylko chcę sobie wypiąć tą niebieską zawieszkę.



Te spodenki mam również z H&m i kosztowały 59,99 zł. Są wygodne i bardzo mi się podobają, bo są z koronki. 



Spodnie znowu z H&m i kupiłam je za 39,99 zł. Są wygodne i potrzebowałam takie na występ :D.






Te spódniczki kupiłam w Tally Weijl'i. Nie wiem ile kosztuje jedna, ale była przecena, że jak sie kupi dwie to będzie po 39,99 zł.
  


Tutaj moja nowa torebka. Jest taka dokładnie taką szukałam. Torba kosztuje 79,99 zł.





Następnie to same top court. Ten pierwaszy kosztował 49,99, drugi 49,99 zł, a trzeci  40,99, ale nie jestem pewna.



 Ostatnia to bluzka z stradivarius i kosztowała 69,99 zł.



Myślę, że haul się wam spodobał i papapapa. Proszę o obserwację.





KOCHAM WAS!!! ♥♥♥






You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe