♥♥♥ CIY ♥♥♥

03:44

Heika!!!! Nareszcie się odzywam. I znowu te przeprosiny. Przepraszam, ale szkoła mnie wykończyła. No ale dość już tego. Dziś post Ciy!!!


Składniki:
- pierś z kurczaka,
- kukurydza,
- pomidory,
- ogórek,
- makaron,
- i tak naprawdę wszystko co chcemy

Więc, jak wykonać taką sałatkę? Bardzo proste! Smażymy pierś z kurczaka na patelni, a w tym samym czasie gotujemy makaron. Następnie kroimy składniki które chcemy. Ja dałam ogórek, pomidor i kukurydzę. No i gdy mamy usmażoną pierś z kurczaka i ugotowany makaron to podajemy to na talerz i GOTOWE!!!!












































Składniki:
- banany,
- truskawki,
- owsianka,
- mleko,
- masło orzechowe,


Jak zrobić takie smoothie? wystarczy wlać trochę mleka, dodać truskawki i banany i miksujemy to. Następnie dodajemy trochę masła orzechowego. Ja akurat dodałam
 łyżki, ponieważ bardzo lubię czuć masło orzechowe w smoothie. No i na sam koniec dodajemy owsiankę i miksujemy to z jakąś 1 minutę aby nasze płatki owsiane nie były do końca rozdrobnione. I GOTOWE!!!!








































Myślę, że takie krótkie ciy wam się spodoba.  Jeśli macie jakieś swoje ulubione przekąski to  piszcie
w komentarzach. Jeśli zrobicie jakąś potrawę to oznaczcie mnie na instagramie: @olciv.olka. Chętnie zobaczę i skomentuję.
 Papa!!!! Do usłyszenia !!!! ♥♥♥



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo fajny post ! Naprawdę wszystko wygląda smacznie może sama coś wybiorę i przygotuję :)

    Zapraszam do siebie :) Poklikasz? Bardzo proszę to dla mnie wiele znaczy a dla ciebie to tylko chwila ;)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2015/10/wspopraca-z-choies-probny-post.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smacznie, chyba sama skuszę się i przygotuję :D

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę za krótki opis ale całość ciekawa :)
    Pozdrawiam Radolsky

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszności <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe