♥♥♥ Pack of Dresslink ♥♥♥

08:53

hei! Ostatnio dostałam moje zamówienie z Dresslink -  KLIK. Ogółem jestem bardzo zadowolona z ich paczki i współpracy. Paczka przyszła bardzo szybko i była bardzo dobrze zapakowana. 

Pędzle - KLIK .Szczerze z nich byłam chyba najbardziej zadowolona. Mają długie rączki i miękkie włoski. Niektóre pędzle używam do korektora, a niektóre do cieni.  

Korektory -  KLIK Korektory również mi się bardzo dobrze spisują mają wiele koloró i pasują do każdego. Ogółem zamówiłam je po to by robić konturowanie na mokro, ale muszę jeszcze trochę nad tym poćwiczyć, ponieważ nie aż tak mi wychodzi. 

Sukienka KLIK. Sukienkę mam w kolorze Sky Blue.   Również jest świetna. Bardzo mi się podoba, że są na niej takie szelki, ponieważ śliczne wygląda to do białej bluzki. Sukienka jest bardzo dobrze wykonana.           

























         Sukienka KLIK                          Korektory -  KLIK                             Pędzle - KLIK

To tyle w dzisiejszym  poście proszę o szczere poklikanie w linki i napisanie mi cen na dole. Z góry dziękuję bardzo!!!!!!!! Ponieważ ta współpraca jest dzięki wam!!!!! 


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ale świetne pędzle :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne pędzle i fajne te korektory :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zamówienie :) Słyszałam, że pędzle z azjatyckim stron są naprawdę dobre i cieszą się uznaniem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, zazdroszczę Ci tych pędzli! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Ophelia'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/ophelia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Na dowód, że klikałam w linki:
    Sukienka 12.82$
    Pędzle 2.29$
    Korektory 4.78$

    A może w najbliższym czasie jakiś post z serii Back To School albo Get Ready With Me? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka- $12.82
    Pędzle-$2.29
    Korektory-$4.78

    http://piszjeslilubisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłaś naprawdę świetne rzeczy :) Gratuluję. Szczerze poklikałam :3
    Mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/2015/09/be-brave-never-give-up.html

    OdpowiedzUsuń

Subscribe